oferta

fitness - formy wzmacniające

BUP

Zajęcia, na których szczególną uwagę poświęcamy mięśniom brzucha, ud i pośladków. Ćwiczenia wykonywane są w bezpiecznych izolowanych pozycjach, nie przeciążają stawów i kręgosłupa. Znakomite uzupełnienie treningu spalającego i wytrzymałościowego.

Shape

Zajęcia wzmacniające, których celem jest rzeźbienie mięśni całego ciała ze zwróceniem uwagi na konkretną grupę mięśniową (ramiona, brzuch, pośladki, nogi). Do tej lekcji wykorzystujemy różnorodny sprzęt fitness jak: piłki, stepy, hantle, taśmy, gumy.

Bodystep

Zajęcia wzmacniające z wykorzystaniem stepu, użycie którego zapewni ciekawy i harmonijny trening całego ciała. Pracujemy tu nad całym ciałem, angażujemy: ramiona, biodra, uda, pośladki a także mięśnie grzbietu i brzucha.

Atak na brzuch

Główny akcent w tych zajęciach położony jest na brzuch. Jest to trening przeznaczony dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. ANB może być stosowany zarówno jako oddzielny trening, jak i w połączeniu z innymi formami ćwiczeń w celu jeszcze większej redukcji tkanki tłuszczowej. Trening ANB jest również niezastąpiony dla panów, chcących uszczuplić mięsień piwny:-) i pięknie wyrzeźbić brzuch.
UWAGA: Ze względu na intensywną pracę nad jedną partią mięśni - nie jest to trening wskazany dla osób początkujących i zaczynających swoją przygodę z fitnessem. Niewystarczająco silne mięśnie brzucha nie wytrzymają takiej intensywności, przez co trening będzie nieefektywny i może doprowadzić do kontuzji. Tego typu zajęć powinny też unikać osoby mające problem z odcinkiem szyjnym kręgosłupa.

fitness - formy wytrzymałościowe

Fat burning

Zajęcia, których głównym celem jest spalanie tkanki tłuszczowej. W treningu tym wykorzystuje się podstawowe kroki aerobiku, powtarzane wielokrotnie w prostych układach , co pozwala pracować sercu na średnim poziomie intensywności. To cudowny trening wspomagający odchudzanie, nadający ciału elastyczność, przynoszący relaks i odprężenie od spraw codziennych.

fitness - formy mieszane

Step

Zajęcia choreograficzne na stepie o charakterze wytrzymałościowym. Użycie sprzętu, jakim jest step sprawi, że jednocześnie będziemy pracować nad kondycją oraz wyrzeźbimy dolne partie naszego ciała.
UWAGA: Przeciwwskazaniem są urazy stawów oraz schorzenia kręgosłupa.

TBC

Zajęcia o charakterze wytrzymałościowo-wzmacniającym. Praca nad kondycją przy prostej choreografii przeplatana ćwiczeniami rzeźbiącymi mięśnie. To kompleksowy trening dla wszystkich.

Aero Mix (mama i dziecko)

Miesięczny cykl treningowy jest tak zaplanowany, aby zapewnić uczestniczkom kompleksowe ćwiczenia: spalające tkankę tłuszczową, wzmacniające oraz relaksacyjne. Jest to idealna propozycja dla wszystkich mam, które pragną aktywnie spędzić czas, ale nie mają z kim zostawić swojej pociechy (podczas gdy mama będzie poprawiała swoją kondycję, dziecko, na sali obok, będzie brało udział w zajęciach rytmiki, tańca) ale również dla osób, które potrzebują zróżnicowanego treningu.

Zumba

ZUMBA to innowacyjna forma fitness, która wielkimi krokami wkracza do Europy z USA, zainspirowana latynoskimi rytmami łączy taniec z aerobikiem. Ta bardzo dynamiczna forma ruchu jest dedykowana dla każdego, niezależnie od wieku, zdolności ruchowych czy płci. W atmosferze doskonałej zabawy można zarówno wyrzeźbić sylwetkę jak i pozbyć się tkanki tłuszczowej lub utrzymać kondycję. Twórcą ZUMBY jest Kolumbijczyk - Beto Perez - zawodowy tancerz i choreograf. Współpracował m.in. z Shakirą. Jest również założycielem szkoły trenerów ZUMBY (Zumba Master Trainer Team). W kolumbijskim slangu ZUMBA oznacza "baw się i ruszaj". Ty też możesz włączyć się do zabawy w rytmie salsy, marengue, tańca brzucha, twista, cha cha, reggaetonu, rumby, bachaty...

cennik

regulamin